miercuri, 11 decembrie 2013

Activitate integrata,,Spiridusii lui Mos Craciun"

Aceasta este o activitate integrata in care am combinat activitatea matematica cu activitatea practica.Copiii au fost pentru o zi ajutoarele lui Mos Craciun.In prima parte copiii au primit ornamente de brad amestecate,pe care ei le-au sortat,le-au numarat si aranjat in ordine crescatoare,apoi au pus cifra corespunzatoare fiecarei multimi formate.Apoi am facut un concurs:ne-am impartit in doua grupe:grupa spiridusilor isteti si grupa spiridusilor harnici si fiecare copil a venit in fata si a rezolvat cate o cerinta de-a mosului(numarat,ordonat,recunoastere de cifre,probleme de adunare sau scadere,etc)..Pentru ca au castigat ambele echipe ,toti copiii au primit recompensa cate  un fulg de zapada si cate un bradut pe care fiecare copil l-a decorat cu ornamentele primite la inceputul activitatii.Toti copiii s-au descurcat de minune!












2 comentarii:

  1. Felicitări! Remarc implicarea cu pasiune în modelarea mlădiţelor! Şi fiindcă este "matematică" aduc şi eu o poezie a mea cu ajutorul căreia se poate învăţa număratul din doi în doi.
    Câte raţe-au strănutat?
    Într-o curte, două raţe
    Se ceartă ca nişte caţe.
    Alte două le privesc,
    Deci sunt patru, nu greşesc.

    Două ciugulesc prin vase,
    Socotim şi ştim că-s... şase.
    Încă două vin cum pot,
    Le-adunăm şi-acum sunt... opt.

    Răsturnând o buturugă,
    Alte două vin în fugă
    Ca-nceput o ploaie rece
    Şi strănută toate ...zece!

    Acum ştiu şi eu ca voi
    Să număr din doi în doi:
    Doi, patru, şase, opt, zece...
    Sigur, nimeni nu mă-ntrece!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri!Este foarte frumoasa poezioara cu ratusca!O sa o învățăm cu siguranță după ce terminam de învățat toate cifrele!

    RăspundețiȘtergere